Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2009 16:08 - Връзката между Ханибал Лектър и детските енциклопедии
Автор: florans Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2457 Коментари: 8 Гласове:
2

Последна промяна: 05.10.2009 20:49


  Преди няколко дни девет годишният ми син каза,че иска да си купи първата част от рекламирана по телевизията детска енциклопедия.Забързана в мислите си го попитах само за какви пари става въпрос,той ми отговори 3 лв. и аз се съгласих.Какво беше учудването ми прибирайки се от работа и виждайки два пласмасови прозрачни и кухи макета на човешко тяло.Книжката с тях беше тъничка но достатъчна за пълно описание на устройството,функцията и местоположението на сърцето.Дотук добре.Да обаче в седващите броеве ще бъдат предоставени всички човешки органи,мускули дори и коса.Малките сладки дечица ще сглобяват в подробности този макет на човешкото тяло(всъщност два -мъжки и женски).Те ще знаят как изглежда точно отвътре човека.Какви мускули притежава под кожата си ,защото май нямаше кожа предвидена за макетите.Та във връзка с темата,снощи гледах първата част от поредицата за серийният убиец Д-р Ханибал Лектър.Долната ми челюст увисна ,когато видях рекламата на тази детска енциклопедийка по средата на този твърде ужасяващ филм.Явно разпространителите са решили,че има сходство.Все вътрешни органи се гледат.Във всеки случай моят син няма да се сдобие с останалата част от колекцията.Ако иска да стане лекар,ще гледа хората отвътре чак в медицинска академия.Мисля,че трябва да има някаква цензура за всичко което е в допир с нашите деца,от музиката до играчките.Все пак децата са нашето бъдеще,спасителният ни пояс.А този пояс трябва да бъде здрав и отвътре и отвън.


Тагове:   между,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Аз пък
05.10.2009 16:16
смятам да ги купувам. Заедно с атласа, великите художници и 100-те личности. Синът ми е на шест без малко и съм сигурен, че част от здравината на пояса е и познанието...
цитирай
2. florans - Това е въпрос на виждане. Стоте л...
05.10.2009 16:21
Това е въпрос на виждане.Стоте личности и аз ги купувам,напълнили сме се с енциклопедии,включително и за човешкото тяло.Но в тази има нещо смущаващо.Поне за мен.
цитирай
3. sestra - Очудващо мнение...
05.10.2009 16:24
Познанието за човешкото тяло не прави хората ненормалници,ако няма друга причина.И тъй като не ми се говори за психари само да уточня,че филма го гледах и аз,но в толкова късен час беше,че не би трябвало да има детенце,което да не спи по това време.
цитирай
4. gothic - florans,
05.10.2009 16:32
florans написа:
Това е въпрос на виждане.Стоте личности и аз ги купувам,напълнили сме се с енциклопедии,включително и за човешкото тяло.Но в тази има нещо смущаващо.Поне за мен.


абсолютно си права! Аз си мисля, че интереса му към човешкото тяло е също толкова естествен, както към планетите, звездите, устройството на земята, динозаврите...Тези интереси не гарантират непременно че детето ще стане геолог или астронавт, нали? :)
цитирай
5. florans - gothic
05.10.2009 17:07
Виж,аз съм лекар и смятам,че подробното устройство на човешкото тяло трябва да се изучава тогава,когато човек реши,че ще се занимава с медицина.Нямам нищо против децата да знаят от коя страна се намира сърцето,и защо са момчета или момичета,но има достатъчно книжки,които обясняват човешката анатомия без да навлизат в чак такива подробности.
цитирай
6. gothic - florans,
05.10.2009 17:27
тук вече всичко си зависи от родителя. Както и доста други неща...
цитирай
7. florans - gothic
05.10.2009 21:07
Така е,само че информацията която получават децата ни е толкова голяма и е отвсякъде.Трудно може да се следи всяка крачка на детето,колкото и да ни се иска.Точно затова мисля,че трябва да има някаква цензура в това отношение.
цитирай
8. ledzeppelin - ..
16.01.2010 01:14
Аплодисменти!
Само че за пари всичко се прави вече...включително и учебниците са писани САМО и ЕДИНСТВЕНО за пари.Аз съм втори курс - славянски филологии и не разбирам и думичка от урока по история на сестра ми,която е в 9-ти клас.С такива купешки думи и 5-редови изречения е написан ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: florans
Категория: Лични дневници
Прочетен: 25074
Постинги: 8
Коментари: 13
Гласове: 48
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930